FAVORITE PRAGUE OUTFIT SHOOT

11:02

necklace-CÄGI(by carolxott) | denim jacket - thrift shop | turtleneck - H&M | bag - some small shop in Prague
Photos: Margus Mäe
Editing: Me
See moment kui leiad draftist avaldamata postituse ja veel oma lemmik piltidega! Just nii juhtuski, pildid veebruarist, mil oli tegelikult päris külm õues, kuid sobib ideaalselt hetke kevadilmaga kandimiseks. Veebruari all mõtlen ma aga seda, et see oli minu viimane nädal Prahas. Mäletan seda päeva kui meie viimase jalutuskäiguna südalinnas. Pildistamine polnud planeeritud ja ka aega näinud jalanõud räägivad enda eest. Siiani tundub uskumatu, et veetsin pea pool aastat seal. Aeg läheb ikka super kiirelt. Käisime eile Margusega kinos ''Unlocked'' vaatamas ning film lõppes kaadritega Prahast. Kuidagi kodune oli näha neid samu tramme ja tänavaid, kus ka mina olen palju aega veetnud. Ilmselt Praha jääb igaveseks mu südamesse kui ühe kodulinnana.



That moment when you find unpublished post form draft! Here it is, a post from Prague with some of my favorite photos. Although when we took these photos it was freeeeeezing, but totally weatable with this weather or what do you think? It still seemes unbelievable that I lived almost half a year in Prague. We went with Margus to cinema to see 'Unlocked' and the last frames were also from Prague. I had such  warm feeling inside. It will always be my hometown!

You Might Also Like

0 comments

Subscribe