ICELAND - ALL BLACK EVERYTHING

00:22

Photos of me: Margus Mäe
I love the black sand and rocks in Iceland. It makes all the other colors pop out so well. Right now most of the moss and grass is yellow so the black color brightens it up even more.

But todays photos come from the first day of our roadtrip. After driving maybe an hour we found this supercool mining place. The sand was fresh black and we could not pass this place. So we made some photos. I also love the contrast from yellow water and the black sand. Inspiration or what..

Cya in next post,
xx

You Might Also Like

2 comments

  1. Mulle meeldivad paljud su pildid ning sul on vedanud, et oled nii paljusid ilusaid kohti näinud. Oled inspiratsiooniks ka selles, et oled seda blogi nii kaua pidanud. Mina võitlen sellega, et mitte jälle jätta blogi pidamine unarusse. :)
    http://nouw.com/kiivike

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tõesti on vedanud, vahel ehk liiga paljugi, kuid olen väga tänulik selle eest. See, et siin kirjutad on mulle ka suureks inspiratsiooniks, et jätkata postitamist. Tean, et perekonnale ja sugulastele meeldib siin uudistamas käia, kuid laiema vaatajaskonna osas mul andmeid pole.

      Eks see blogi pidamine on tõesti pikemas perspektiivis raske, kui teed seda rohkem enda jaoks. Olen isegi tihtipeale kiiretel aegadel ära kadunud, kuid miski ikka kutsub siia tagasi. Kuidagi tore on jagada seda kõike, sest nii jäävad kõik need hetked justkui paberile kirja. Mälu kipub aga vahel unustama. Vahel on aga tore jälle mitme aasta taguseid postitusi vaadata, kui palju oled kasvanud ja muutunud selle ajaga. :)

      Loodan, et leiad inspiratsiooni jätkamiseks!

      Delete

Subscribe