SPAIN - MALAGA - NEW EQUIPMENT

13:09


Pea täpselt kuu on möödas sellest hetkest kui saabusime Hispaaniasse - Malagasse. See reis algas justkui unistuse täitumisega. Alles olin jällegi aastakese vanemaks saanud, suuuuuure üllatuse öösel saanud, kui juba sünnipäeva õhtul sõitsime Tallinna lennujaama poole - järgmine peatus Oslo - Malaga. Enne sündmustest ette ruttamist, lennupiletid olime ikka juba varem soetanud ja lihtsalt kuidagi juhtus see lennukuupäev langema minu sünnipäevale. Suur oli aga üllatus kui sain uue sõbra reisile kaasa võtta, millega luua veel teravamaid pilte, justnimelt uue kaamera. Olin juba 5 aastat oma truu sõbra, Nikon D3100ga, jäädvustanud, kuid juba mõnda aega ei vastanud ta eriti ootustele. Don't get me wrong, ma endiselt olen arvamusel, et kaamerast ei olene fotograafi oskused, kuid uus kere on selle kuu ajaga tõeliselt mu ootused ületanud, kui mugav võib olla pildistamine!

Kui nüüd reisi juurde tagasi tulla siis jah, Hispaania on mu Euroopa to do listis juba ammu olnud ja see ei petnud mu ootusi. Malaga iseenesest oli nagu kuurortlinn ikka. Palju rahavast, palju poode, inimestega täidetud mitme kilomeetrine rannajoon. Ilus aga mitte midagi hingetuks tegevat. Sellepärast siin pikemalt ei peatukski, edasi ootab meid juba auto ja uued teed. Väiksed fotojäädvustused Malagast ülevalpool.
Juba järgnevate piltideni!

You Might Also Like

0 comments

Subscribe